امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

...

1393/2/2 10:47
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من،سلام عزیز دل من...

1393/1/16

پنج هفته از آخرین سونوگرافی میگذشت و من باید برای تعیین تکلیف نهایی و اینکه ببینیم شازده پسر ما کی نزول اجلال می کنن و دیده مارو به جمال خودشون منور می کنن،دوباره می رفتم سونوگرافی.

16 فروردین بعد از یک تعطیلات طولانی و خسته کننده رفتیم سونوگرافی.

کوچولوی ما 35 هقته بود و خدارو شکر صحیح و سالم بود اما بس که شیطون بلا بود دوباره چرخیده بود،تو این 9 ماه این سومین بار بود که این وروجک می چرخید.تا هفته 27سفالیک بود از 27تا35 بریچ بود و حالا دوباره سفالیک شده بود.

سر و ته شدن این تربچه یعنی  حالا حالاها باید منتظر می موندیم تا هر وقت دل بچم برای مامانی و بابایی تنگ شد تشریف بیارن.

دکتر هم گفت اگر تا 10 اردیبهشت خودش اومد که خوش اومد در غیر این صورت باید به زور متوسل شد(یعنی همون سزارین).

خلاصه اینکه پسر گلم دل من و بابایی حسابی برات تنگ شده،زود بیا...

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)